Blahoželáme vám k novej webovej kamere od spoločnosti Sandberg

Kamera funguje bez vodičov a je kompatibilná s väčšinou aplikácií na chatovanie, ako je napr. Skype, Zoom, MS Teams atď.

Ak chcete vylepšiť kvalitu fotografie a získať ďalšie možnosti filtrov, prekrytia textu, úpravy expozície, farieb atď., odporúčame použiť softvér určený pre webovú kameru. Prostredníctvom tohto softvéru získate vo svojej chatovacej aplikácii virtuálnu webovú kameru, ktorá vám umožní využívať všetky funkcie softvéru v reálnom čase, pričom zostanete v aplikácii na chatovanie.
Na trhu existuje veľa predajcov takéhoto softvéru, ale medzi naše obľúbené značky patrí:
softvér na testovanie kamier pre Windows
softvér pre webovú kameru pre Windows
softvér na testovanie kamier pre MAC-OS
Kameru môžete vyskúšať v aplikácii „PhotoBooth“. Otvorte možnosť „vyhľadávač“ a vyhľadajte „PhotoBooth“.
softvér pre webovú kameru pre MAC-OS
Webcam test - Online
Odstraňovanie problémov s webovou kamerou
Ak nezískate vôbec žiadny obrázok, skontrolujte:
1 V niektorých prípadoch máte nastavený program Win10 tak, aby blokoval videokamery, z dôvodu zvolenej ochrany súkromia.
Prejdite na nastavenie programu Win10 a odomknutím tohto blokovania ochrany súkromia otvoríte kameru.
2 Skontrolujte, či je vo vašom internetovom prehliadači nastavené blokovanie ochrany súkromia pre webové kamery alebo mikrofóny.
Prejdite do nastavení prehliadača a vyberte možnosť Povoliť webovú kameru/mikrofón.
3 Váš antivírus môže blokovať prístup k vašej webovej kamere.
V nastaveniach antivírusu deaktivujte blokovanie webovej kamery.
4 Skontrolujte, či nie je kryt ochrany súkromia (ak ho máte na svojom model) zasunutý na objektív, alebo či nie je aktivovaný spínač ochrany súkromia.
Odstráňte kryt ochrany súkromia alebo vypnite režim ochrany súkromia.
5 Vyskúšajte webovú kameru na inom počítači, aby ste zistili, či ide o problém s lokálnym nastavením vášho počítača, alebo či to je porucha hardvéru vo webovej kamere.
Ak funguje webová kamera na druhom počítači dobre, musíte problém nájsť lokálne vo svojom počítači.
Ak webová kamera na druhom počítači vôbec nefunguje, kontaktujte miestneho predajcu a požiadajte o pomoc.
6 Kedykoľvek môžete kontaktovať podporu Sandberg a požiadať o ďalšiu podporu: